Allview Impera i8 - Service problem



Pentru ca are un port microHDMI am zis sa incerc sa conectez la TV/ Monitor. De ce sa ma chinui sa ma uit la un display de 8 inch cand am posibilitatea sa il conectez la un display mare?

Prima data l-am trimis in service pe data de 30 iulie 2015.
- Problema principala: imposibilitatea conectarii la un monitor extern prin microHDMI



A doua oara l-am trimis in service pe data de 12 august 2015.
- Problema principala: imposibilitatea conectarii la un monitor extern prin microHDMI plus probleme GRAVE de software venite din service (nu mergea internet explorer, camera, nu pot face alt user, nu pot reseta tableta la setarile din fabrica)
A treia oara l-am trimis in service pe data de 26 august 2015.
- Problema principala: imposibilitatea conectarii la un monitor extern prin microHDMI plus ca nu merge niciuna din cele doua camere instalate din fabrica.

:) GRESEALA MEA: am vrut sa conectez tableta Allview Impera i8 prin portul microHDMI la un TV / Monitor. ...daca tot e cu Windows si are si acel port de ce sa nu vad un film pe un display mare??? Daca tot e Windows de ce sa nu il utilizez (cu toate ca e tableta) un PC adevarat? Tastatira, mouse, etc...

SFAT: Daca si tu ai o tableta Allview Impera i8, te sfatuiesc sa incerci daca acel port microHDMI iti functioneaza!

MENTIONEZ: Nu am nimic personal cu aceasta firma! Doar ca daca am o problema cu unul din produsele comercializate de le ei am dorinta si pretentia sa imi rezolve problema. Daca dupa 2 ori dupa ce am trimis in Service produsul mi-a venit tot asa ce sa fac? Sa stau cu mainile incrucisate si sa nu fac nimic? Apreciez foarte mult ca a-ti retrimis produsul din service foarte repede, dar era bine sa fie si rezolvata problema!







Mi-a sosit produsul din garantie a PARTA oara. Problema sesizata initial NU ESTE REZOLVATA.
Dupa ce a venit din service a 3-a oara mi-au trimis o tableta noua, sigilata. NICI ACEASTA NU ARE FUNCTIONAL portul microHDMI.


O parte din discutia cu ei: