Ultima zi in reteaua Orange!



Astazi a fost ultima zi de a mea ca si client Orange Romania. Dupa o colaborare de 13 ani din care 10 ani ca abonat (acest contract+numar este inca functional la unul din membrii familiei) si 3 ca si client PrePay. Am inceput cu abonamentul de 4 Euro care oferea 180 minute in retea (doar) dupa ora 18, nici un minut national, nici un minut international, nici un SMS. Am trecut apoi la cartela PrePay. Ultima oferta contractata pe PrePay (aprilie-mai 2014) continea: 2000 Minute/SMS in retea + 100 Minute Nationale + 50 Mb internet.

Fiindca nu vreau sa platesc mai mult de 5 Euro / Luna pentru mai mult am decis sa imi iau numatul meu de telefon si sa ma portez (teleportez) pentru o alta oferta de 5 Euro / luna mult mai avantajoasa mie!

Am cerut azil (portarea) in reteaua DIGI Mobile.

Fiind client ceva mai vechi la ei am zis ca merita o incercare!
Pentru 5 Euro (cu TVA) / luna primesc:
- Minute in retea (DIGI Mobile): Nelimitat
- SMS in retea (DIGI Mobile): Nelimitat
- Minute Nationale: Nelimitat
- SMS Nationale: 0,01 Euro / SMS
- Minute Internationale: Nelimitat (fix si mobil, in 22 state UE + USA, Canada si China)
- SMS Internationale: 0,08 Euro / SMS
- Internet (pe teritoriul Ro.): 5Gb (la viteza maxina) peste cei 5Gb la viteza redusa - Nelimitat
- Roaming: Cel mai ieftin dintre toti operatorii din Ro. in momentul scrierii acestui articol
- Tarife convorbiri internationale neincluse in abonament: 0,02 - 0,08 Euro / minut

Draga Orange Romania, aveti acoperire buna, DAR:
- Oferte slabe la preturi mari (Abonamente si PrePay)
- Sunteti rigizi in negocierile cu clientii (asa pierdeti foarte multi clienti - pers. fizice si firme)
- Pentru schimbarea unui SIM (pierdut) ii taxati pe clienti cu cca. 40 RON
- Pentru schimbarea unui miniSIM in microSIM ii taxati pe clienti cu cca. 40 RON
- Raspuns la e-mail / sesizari: nu raspundeti - experienta peronala
- Taxarea nejustificata (PrePay) de 0,5 Euro / Apel la serviciul clienti dupa primele 3 apeluri intr-o luna
- Clientii interesati de oferte nu au cum sa contacteze telefonic un Orange Shop pentru verificarea disponibilitatii unui dispozitiv mobil in vederea achizitionarii. Clientii din alte orase in care  nu exista Orange Shop trebuie sa se deplaseze in respectiva localitate pentru a vedea daca au disponibil un produs (unii nu au carnet+masina / autobuze la ore fixe + distanta considerbila pana la un Shop si inapoi in statie).
- ”Partenerii” Orange pentru schimbarea unui SIM te oblica (daca vrei sa schimbi de urgenta + necesitate) la incheierea unui contract (pentru clientii PrePay) de reincarcare cu o taxa minima de7 Euro pe o perioada de 6 luni.
- Abonamente scumpe, program de fidelizare pentru abonati foarte slab (ca numar de puncte acumulate pe luna).
- Tarif apel international (Turcia si Italia retelele mobile - caci aici ma intereseaza): 0,558 Euro / minut . In comparatie cu DIGI Mobile unde platesc de un an 0,03 Euro / minut. (DA, a-ti cititi bine! Preturile sunt FOARTE apropiate :) nici nu stiu de ce m-am mutat)
- Am intebat la serviciul clienti daca voi cumpara un telefon prim programul Orange Phone Credit daca acel terminal va fi liber de retea sau codat si mi s-a raspuns ca este liber de retea si el fiind de fapt codat Orange.

Inca o chestie, draga Portocala!
Va doresc rigiditate maxima cu clientii si in negocierile cu ei sau introduce-ti super oferte pentru mentinerea clientilor. Chestiunea cu ”Noi avem cel mai mare numar de clienti...” se va termina.

Lupta pentru clienti acum incepe!

La revedere Orange Romania si ne v-om mai vedea doar in fata televizoarelor la spoturile de publicitate.